مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:302017-11-21فرهنگي

آغاز «رادیو شب» با زلزله + فیلم


محمد صوفی به عنوان تهیه کننده و کارگردان با تیم «رادیو هفت» همکاری دارد؛ او درباره بازگشت این برنامه به تلویزیون پس از وقفه یک ساله، تاکید کرد: - محمد صوفی به عنوان تهیه کننده و کارگردان با تیم رادیو هفت همکاری دارد؛ او درباره بازگشت این برنامه به تلویزیون پس از وقفه یک ساله، تاکید کرد: محور اصلی رادیو شب همچنان آرامش خواهد بود.

صوفی در گفت وگو با ایسنا در توضیحاتی درباره بازگشت برنامه رادیو شب به تلویزیون و پخش آن از شبکه شما گفت: ما پس از اتفاقاتی که برای رادیو شب افتاد و برنامه تعطیل شد و پس از فاصله یک ساله ای که از تلویزیون داشتیم، به شبکه شما در معاونت استان های صداوسیما برگشتیم؛ شبکه شما زیرمجموعه معاونت استان ها و بخشی متفاوت از معاونت سیماست.

بر این اساس همراهی های دکتر دارابی و دکتر قاسمی که در زمان تولید و پخش رادیو هفت شامل حال این برنامه شد، در این دوره نیز برای بازگشت برنامه به تلویزیون اتفاق افتاد.

او ادامه داد: یک برنامه در تلویزیون موفق نمی شود مگر اینکه برنامه ساز، خودش کاربلد باشد، در کنار آن نیاز به همراهی ستادی مدیران رسانه دارد که این تجربه خوب را ما در برنامه رادیو هفت داشتیم.

وقتی شرایط مساعد شد، طبیعی بود در پی ساخت پروژه ای باشیم که سال پیش نتوانستیم ادامه بدهیم و علاقه مند بودیم که با این تیم مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز «رادیو شب» با زلزله + فیلم

آغاز «رادیو شب» با زلزله + فیلم