مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 17:052017-11-21حوادث

تمهیدات کمیته امداد برای مناطق زلزله زده


کمیته امداد تمهیدات لازم برای افراد تحت پوشش خود در مناطق زلزله زده از جمله تهیه اسباب و وسایل منزل را در دستور کار خود دارد.

- احمد همتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بررسی ابعاد حادثه زلزله در منطقه غرب کشور با حضور مسئولان مربوطه از هلال احمر، اورژانس و کمیته امداد، گفت: نحوه امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان از سوی مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت، ضمن اینکه رییس کمیته امداد هم مطرح کرد افراد تحت پوشش کمیته امداد علاوه بر وام دولت برای ساخت مسکن از کمک های کمیته امداد نیز بهره مند شده و حتی اسباب و اثاثیه منزل نیز خریداری و به این افراد تحویل داده می شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت همچنین اظهار کرد: گزارش مسئولین جمعیت مامایی ایران نیز در جلسه این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

این افراد معتقد بودند برخی از قوانین در مورد آنها اجرایی نمی شود که بر اساس بررسی های به عمل آمده کمیسیون بهداشت موظف به پیگیری این موارد قانونی شد.

وی ادامه داد: پزشکان گروه MMT نیز برای ترک اعتیاد مطب راه اندازی کرده اند که سیستمی هم با عنوان آدیتی در وزارت بهداشت ایجاد شده که افرادی که برای ترک اعتیاد مراجعه می کنند مورد رصد قرار می گیرند که برخی معتقد بودند این سیستم دارای نقص هایی است اما معاون پارلمانی وزارت بهداشت هک شدن سیستم را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات کمیته امداد برای مناطق زلزله زده

تمهیدات کمیته امداد برای مناطق زلزله زده