مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:512017-11-22سياسي

رییس انجمن راینولوژی ایران مطرح کرد درمان بینی هایی که استخوانشان کوتاه است


رییس انجمن راینولوژی ایران با اشاره به وجود برخی دستگاه هایی که برای کوچک سازی بینی استفاده می شوند، گفت: بینی از یک ساختار خاص برخوردار بوده و نمی توان با تحت فشار قرار دادن غضروف بینی و فشار خارجی سایز بینی را تغییر داد و استفاده از این دستگاه ها توصیه .

- رییس انجمن راینولوژی ایران با اشاره به وجود برخی دستگاه هایی که برای کوچک سازی بینی استفاده می شوند، گفت: بینی از یک ساختار خاص برخوردار بوده و نمی توان با تحت فشار قرار دادن غضروف بینی و فشار خارجی سایز بینی را تغییر داد و استفاده از این دستگاه ها توصیه نمی شود زیرا تغییراتی که با این دستگاه ها به وجود می آیند پایدار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، بیژن نقیب زاده رییس انجمن راینولوژی ایران در حاشیه همایش راینولوژی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مباحثی که در این کنگره مورد بحث قرار می گیرد موضوع بینی هایی است که استخوان آن ها کوتاه بوده که در افرادی که از نژاد زرد هستند بیشتر مشاهده می شود که این بینی ها مانند بینی افراد معمولی نیست و نمی توان به راحتی بر روی آن ها جراحی انجام داد.

وی تصریح کرد: اصولاً تا حد معمول سعی می شود از انجام اعمال جراحی بر روی این بینی ها پرهیز شود و با تقویت ساختار بینی و اضافه کردن بافت ها آن ها را ترمیم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن راینولوژی ایران مطرح کرد درمان بینی هایی که استخوانشان کوتاه است

رییس انجمن راینولوژی ایران مطرح کرد درمان بینی هایی که استخوانشان کوتاه است