مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 12:552017-11-24اقتصادي

از سرگیری تولید اتوبوس در ساوه از سال آینده


معاون استاندار و فرماندار ساوه از آغاز برنامه های هفته فرهنگی در این شهرستان از روز شنبه چهارم آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بهاروند در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درخصوص آخرین وضعیت تحقق سرمایه گذاری خودروسازی رنوی فرانسه در ساوه با وجود سنگ اندازی های خودروسازی داخلی گفت: تمامی اقدامات لازم به منظور واگذاری زمین با تغییر کاربری از کشاورزی به صنعتی و مباحث زیست محیطی آن انجام شده است و از طرفی کارخانجات بن رو این شهرستان از مجموعه های وابسته به سایپا نیز از آمادگی لازم برای ایجاد سرمایه گذاری برای رنو برخوردار است.

وی با اشاره به زمزمه هایی مبنی بر سرمایه گذاری رنو در نقطه ای دیگر از کشور غیر از ساوه گفت: این موضوع هنوز قطعیت پیدا نکرده و هیچ نقطه ای از کشور شرایط لازم مانند ساوه را ندارد.

فرماندار ساوه با اشاره به اقدامات تشویقی که به منظور مجاب کردن خودروساز فرانسوی در این شهرستان صورت گرفته است، گفت: پیگیری نماینده مجلس، برگزاری جلسه استاندار مرکزی با معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، روند سرمایه گذاری رنو در ساوه را تسهیل کرده و تسریع بخشیده است.

وی تاکید کرد: با سرمایه گذاری رنو در ساوه علاوه بر ایجاد بیش از 6 هزار شغل، تولید خودرو در این شهرستان تقویت و تکنولوژی مدرن در تولید خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری تولید اتوبوس در ساوه از سال آینده

از سرگیری تولید اتوبوس در ساوه از سال آینده