مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 17:052017-11-24سياسي

سردار جزایری: جبهه مقاومت تا نابودی و محو صهیونیسم از منطقه ادامه می دهد


" معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جبهه بزرگ مقاومت تا نابودی و محو صهیونیسم و اخراج آخرین سرباز آمریکایی از منطقه به تقویت خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری ضمن تبریک غلبه جبهه بزرگ مقاومت اسلامی در برابر مزدوران جنگ نیابتی آمریکا این مطلب را بیان کرد.

وی اظهار کرد: آمریکا و صهیونیسم بین الملل با هدف مخدوش سازی چهره تابناک اسلام عزیز نقشه شوم خود را از طریق به راه اندازی گروه های تروریستی تکفیری و بروز و ظهور جنایات دهشتناک ضدبشری و انعکاس آن به همه نقاط عالم در منطقه حساس غرب آسیا و در میان کشورهای اسلامی عملی کردند.

جزایری ادامه داد، امریکا و صهیونیسم ضمن نابودی و تضعیف شدید زیرساخت ها و بنیه های اقتصادی و اجتماعی کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و یمن و به خاک و خون کشاندن صدها هزار انسان بی گناه، همه تلاش خود را برای نشان دادن چهره ای تاریک از اسلام عزیز به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، همه توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل در برابر انقلاب اسلامی از قبیل تجزیه کشور، کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم ها از یک طرف و شکستن مقاومت اسلامی در منطقه از قبیل جنگ با حزب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جزایری: جبهه مقاومت تا نابودی و محو صهیونیسم از منطقه ادامه می دهد

سردار جزایری: جبهه مقاومت تا نابودی و محو صهیونیسم از منطقه ادامه می دهد