مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1396 ساعت 12:152017-11-26سياسي

تفویض بخشی از اختیارات اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی به نجفی


اعضای شورای شهر تهران بخشی از اختیارات اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به شهردار تهران تفویض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران تعیین تکلیف مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق العاده و به درخواست شهرداری تهران روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت.

در این دستور که به منظور تفویض مجدد بخشی از اختیارات مندرج در ماده 16 اساسنامه شرکت مذکور به شهرداری تهران انجام شده بود سبب شد که محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در این باره بگوید: شهرداری تهران 22 منطقه و 42 سازمان و شرکت زیرمجموعه دارد که تنها شرکت اتوبوسرانی متفاوت با دیگر شرکت ها اداره می شود.

وی با بیان اینکه تنها شرکتی که مجمع آن را شورا تعیین می کند، شرکت واحد اتوبوسرانی است گفت: جای سوال است که چرا شرکت واحد اتوبوسرانی اساسنامه آن تغییر داده نشده است و می توان فرصتی را درنظر گرفت تا اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز مورد تغییراتی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر پس از بیان نکته نظرات خود در نهایت کلیات تفویض بخشی از اختیارات اساسنامه شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه به شهردار تهران را به تصویب رساندند اما به پیشنهاد افشین حبیب زاده، معاون نظارت شورای شهر بند "پ" این اساسنامه به شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض بخشی از اختیارات اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی به نجفی

تفویض بخشی از اختیارات اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی به نجفی