مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 08:402017-11-28حوادث

روایت پری زنگنه از حادثه رانندگی که در آن نابینا شد


پری زنگنه در مراسم زنده باد زندگی به مناسبت هفته یادبود قربانیان حوادث رانندگی گفت:«مسائل ایمنی و ترافیک شهری و مسائلی از این دست برای نابینایان کم تر رعایت می شود و کم تر آموزشی در این زمینه وجود دارد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 109 پری زنگنه در مراسم زنده باد زندگی به مناسبت هفته یادبود قربانیان حوادث رانندگی گفت: مسائل ایمنی و ترافیک شهری و مسائلی از این دست برای نابینایان کم تر رعایت می شود و کم تر آموزشی در این زمینه وجود دارد.

من بعد از این همه سال هنوز با اغراق از عصای سفیدم استفاده می کنم تا به مردم نشان دهم چطور باید کمک و همراهی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، عصر روز یکشنبه 5 آذر 96 مراسم زنده باد زندگی به مناسبت هفته یادبود قربانیان حوادث رانندگی با عنوان جاده های امن در شهرکتاب مرکزی برگزار شد.

طرحی که به نفع کودکان در موسسه پژوهشی کودکان دنیا اجرایی شده و در تلاش است با آموزش و فرهنگ سازی، میزان تصادفات و مرگ و میر در حوادث رانندگی را به حداقل برساند.

30 درصد قربانیان رانندگی مربوط به کودکان 10 تا 18 سال در ابتدای این مراسم زهرا فرمانی، عضو هیئت مدیره موسسه پژوهشی کودکان دنیا با معرفی این موسسه گفت: موسسه پژوهشی کودکان دنیا به عنوان یکی از سازمان هایی که به طور تخصصی در زمینه برنامه های مراقبت برای رشد و تکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پری زنگنه از حادثه رانندگی که در آن نابینا شد

روایت پری زنگنه از حادثه رانندگی که در آن نابینا شد