مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 10:352017-11-28ورزشي

پاسخ منفی محمد بنا به احتمال بازگشت به کشتی فرنگی


84 از 100 تعداد رای دهندگان 45 بعد از مدت ها یک بار دیگر محمد بنا بعد از دیداری که با شاگردان و دوستان قدیمی خود در تهران و در حاشیه تمرین فوتبال و کشتی داشت لب به سخن باز کرد و گفت: با تفکراتی که در کشتی حاکم است، تصمیمی برای همکاری مجدد با فدراسیون کشتی ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گفت و گوی پرافتخارترین مربی تاریخ ورزش ایران را می توانید در سطور زیر مرور کنید.

محمد بنا چه شد که باز هم به جمع شاگردان خود بازگشت؟ امروز قشنگ ترین روز چند وقت اخیر بود و به خاطر اینکه کنار این همه بزرگ بودم و یکی از روزهای خوبم بود و خوش گذشت و قصد دارم ماهی یکبار حتماً دور هم جمع شویم.

دوره شاگردی و مربی گذشته اما رفاقت ها تمام نشده و بنا هنوز هم کلی رفیق خوب دارد.

ما همه این روزها رفیق هستیم و حسن رنگرز و غلامرضا محمدی و حمید سوریان و طالب نعمت پور و فرشاد علیزاده و علی نوایی را مدت ها ندیده بودم و دلم تنگ شده بود.

ما به عنوان یک بازنشسته فقط ماهی یک بار جمع می شویم و برای کشتی آرزوی موفقیت می کنیم در تمامی میادین و کار دیگری نداریم.

خیلی ها می گویند محمد بنا دیگر کاری به کشتی ندارد و کشتی زده شده؟ مطلبی از رضا یزدانی خواندم که کسی از او پرسید چه زمانی به کشتی بر می گردین و گفت من از کشتی نرفتم که برگردم، من هم همین طور و مدت ها کنار تشک بودم و اکنون هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ منفی محمد بنا به احتمال بازگشت به کشتی فرنگی

پاسخ منفی محمد بنا به احتمال بازگشت به کشتی فرنگی