مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 13:202017-11-28سياسي

مالزی؛ سرزمینی به زیبایی ابریشم و چشم گیری آسمان خراش ها


اگر از ترکیب مدرنیته و سنت، لذت می برید و از هم نشینی طبیعت سبز و زیبا در میان آسمانخراش های بلند و مرتفع هیجان زده می شوید بدون معطلی مسافر مالزی و مهمان این کشور مسلمان شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، به همه علاقمندان به زیبایی های سنتی و جذابیت های دنیای مدرن پیشنهاد می کند که شوید و خاطره خوشی را از سفر به این سرزمین داشته باشید.

کوالالامپور؛ شهر آسمان خراش های دیدنی این سفر می تواند یکی از بهترین سفرهای خانوادگی شما باشد، بیشترین مراکز و جاذبه های گردشگری در مالزی برای اوقات شیرین خانواده ها در کنار فرزندانشان طراحی شده و حتی برای تفریح و هیجان فرزندانتان برنامه ریزی کرده اند.

خب به طور طبیعی هر مسافری که با تور کوالالامپور به پایتخت مالزی می رسد بی درنگ برنامه ای برای بازدید از این برج های دو قلوی شهر هماهنگ می کند، مکانی که در این سال های اخیر یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مالزی شده اند.

دو برج 452 متری که در ارتفاع 175 متریشان از سطح زمین توسط یک پل شیشه ای به یکدیگر متصل می شوند، تا سال 2004 به عنوان بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر به حساب می آمدند اما بعد از این سال جایگاهشان را به برج خلیفه در دبی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالزی؛ سرزمینی به زیبایی ابریشم و چشم گیری آسمان خراش ها

مالزی؛ سرزمینی به زیبایی ابریشم و چشم گیری آسمان خراش ها