مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 18:352017-11-28ورزشي

پارس جنوبی دانشگاه را در لیگ برتر ووشو نقره داغ کرد


در حساسترین بازی رقابت های هفته سوم لیگ برتر ووشوی ایران تیم پارس جنوبی مقابل دانشگاه آزاد به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از صبح امروز(سه شنبه، هفتم آذر) رقابت های هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشوی ایران به میزبانی فدراسیون ووشو برگزار شد.

در حساس ترین بازی هفته سوم نیز شاگردان حسین اوجاقی توانستند تیم دانشگاه را از پیش رو برداشته و با قدرت در صدر جدول پیشتازی کنند.

لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان با حضور هشت تیم، پارس جنوبی، شهرداری ملارد، دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت، شهرداری دامغان، دانشگاه پیام نور، هیات البرز و پاس ناجا در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود تا تیم های برتر مشخص شوند.

در حساس ترین بازی امروز تیم پارس جنوبی برابر دانشگاه آزاد به پیروزی 10 بر 4 دست یافت تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند.

در بخش تالو، پارس جنوبی چهار بر یک از حریف خود پیش افتاد و سپس در مبارزات ساندا نیز برتری پارسی ها ادامه یافت تا این تیم با کسب پیروزی 10 بر 4 موفق به دشت سه امتیازی در این مبارزه شود.

قابل توجه است که پارس جنوبی در این رقابت حساس، یوسف صبری، محسن محمدسیفی و حمیدرضا قلی پور را در اختیار نداشت و از سوی دیگر سجاد عباسی نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانست دانشگاه آزاد را همراهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارس جنوبی دانشگاه را در لیگ برتر ووشو نقره داغ کرد

پارس جنوبی دانشگاه را در لیگ برتر ووشو نقره داغ کرد