مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1396 ساعت 15:202017-11-29بين الملل

حریری: مذاکرات کنونی در تلاش برای تقویت روابط با اعراب حاشیه خلیج فارس است


نخست وزیر لبنان تاکید کرد، گفت وگویی فعلی که حرکتی جدی برای دستیابی به راه حل هایی به منظور حفظ روابط با تمامی دوستان عرب به ویژه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است، - در روزهای آتی با رویکری کاملا مثبت به اتمام خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، سعد حریری، نخست وزیر لبنان در استقبال از گروه های تولیدی این کشور که شامل نمایندگانی از هیئت های اقتصادی، اتحادیه جهانی کارگران، جمعیت ها، سندیکاها، بانک ها و شرکت ها و بازرگانان و کارگران بود، اظهار داشت: ما زمانی که با یکدیگر کار کنیم، به یکدیگر احترام بگذاریم، منافع یکدیگر را رعایت کنیم و بر حفظ منافع لبنان در وهله اول و سپس منافع کشورهای عربی تاکید داشته باشیم، قوی تر هستیم.

حریری گفت: پس از آنکه امور سیاسی را هفته آتی حل و فصل کنیم، نماینده ای از فرانسه را به لبنان فرامی خوانیم تا با وزرا و تیم اقتصادی مقدمات برگزاری کنفرانس پاریس 4 و دیگر نشست ها را بررسی کند.

پایبندی نیز از سوی نخست وزیر ایتالیا درباره برگزاری کنفرانس "رم 2" وجود دارد، اما همه اینها در گرو دستیابی به نتایجی واقعی در زمینه "خویشتن داری" به شکلی عملی و نه در گفتار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری: مذاکرات کنونی در تلاش برای تقویت روابط با اعراب حاشیه خلیج فارس است

حریری: مذاکرات کنونی در تلاش برای تقویت روابط با اعراب حاشیه خلیج فارس است