مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1396 ساعت 21:502017-11-29سياسي

ضرغامی: برداشتن حصر در شورای عالی امنیت ملی به تصویب نرسید


" عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح ماجرای اصرار "فریدون" و "آشنا" برای اجرای برنامه 100 روزه با مجری دفتر رییس جمهور گفت: من زیر بار نرفتم چرا که باید مجری را صداوسیما انتخاب کند تا استقلال صداوسیما زیر سال نرود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید عزت الله ضرغامی ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز دانشجو با عنوان دانشجو بیدار است که به همت بسیج دانشجویی در تالار شهید شایان مهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه یونسکو گزارشی را در 2016 منتشر کرده که به زودی در ایران هم منتشر می شود اظهار کرد: این گزارش شاخص توسعه انسانی کشور (اچ.

دی.

آی) است که آمار و اطلاعات جالبی را از کشور منتشر کرده است.

وی با اشاره به اینکه این گزارش یک شاخص ترکیبی از سه محور معرفی کرده که منجر به نمره شده و بر اساس این نمره کشورها را رتبه بندی کرده است افزود: سه شاخص امید به زندگی، بهداشت، درمان و سلامت ، آموزش همگانی، دسترسی عمومی آموزش، امکان آموزش حوزه های مختلف و.

و میزان درآمد سرانه مردم ایران که حدود 16 هزار دلار است مورد ارزیابی قرار گرفته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در ترکیب این سه شاخص از نمره 100، نمره 80 به بالا به عنوان کشورهای برخوردار و توسعه یافته رتبه بندی می شود که تعداد بسیار کمی هستند، افزود: رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: برداشتن حصر در شورای عالی امنیت ملی به تصویب نرسید

ضرغامی: برداشتن حصر در شورای عالی امنیت ملی به تصویب نرسید