مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1396 ساعت 14:362017-12-01فرهنگي

اظهار شگفتی هنرمندان سینما و تلویزیون از کیفیت ساخت فهرست مقدس


عصر 9 آذرماه، اکران افتتاحیه انیمیشن سینمایی فهرست مقدس با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان، مراسم افتتاحیه انیمیشن سینمایی فهرست مقدس تازه ترین ساخته محمد امین همدانی امشب پنجشنبه 9 آذرماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان و مدیران فرهنگی در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در ابتدای مراسم شهرام شکیبا، مجری مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی فهرست مقدس گفت: بسیار خوشحالم که در کشورمان انیمیشنی تولید شده است که در بسیاری از جشنواره های بین المللی، جایزه دریافت کرده است.

جوایز درخشانی از جمله بهترین انیمیشن ایران جشنواره فجر94، جایزه ویژه هیئت داوران برای دستاورد تکنیکی درخشان از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، بهترین انیمیشن ایالات متحده آمریکا هالیوود پیکچرز 2016، بهترین انیمیشین اسپانیا جشنواره فیلم مادرید 2016، بخشی از جوایزی است که در جشنواره مختلف به فهرست مقدس رسیده است.

در ادامه این مراسم ویدیویی از مراحل ساخت این انیمیشن به نمایش در آمد.

در این ویدیو محمد امین همدانی ایده ساخت انیمیشن فهرست مقدس را از مرحوم فرج الله سلحشور دانست و گفت: یکی از موارد حساسیت ما برای ساخت این انیمیشن حضور افراد حرفه ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار شگفتی هنرمندان سینما و تلویزیون از کیفیت ساخت فهرست مقدس

اظهار شگفتی هنرمندان سینما و تلویزیون از کیفیت ساخت فهرست مقدس