مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1396 ساعت 13:352017-12-02فرهنگي

نمایش فرهنگ هخامنشی به روشی جدید در آلمان


«اکهارد کوهنه»، رییس اتحادیه موزه های آلمان در دیدار با محمد بهشتی، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با تاکید بر اهمیت تاریخ ایران باستان گفت: - اکهارد کوهنه ، رییس اتحادیه موزه های آلمان در دیدار با محمد بهشتی، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با تاکید بر اهمیت تاریخ ایران باستان گفت: برگزاری نمایشگاه هخامنشی با دیدی جدید برای ما بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بهشتی در ملاقات با هیات آلمانی از ایالت "وورتمبرگ" آلمان در پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: در بین تفاهم نامه های مختلف پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با کشورهای گوناگون، تفاهم نامه های منعقد شده با دانشگاه های آلمان از همه بیشتر و فعال تر هستند، به همین دلیل می توان امیدوار بود که فعالیت های مشترک این دو کشور بتواند رشته هایی به جز باستان شناسی را نیز پوشش دهد.

او در ادامه در راستای توسعه همکاری های دو کشور ابراز علاقمندی کرد که اگر کشور آلمان در کشورهای همسایه ایران فعالیتی دارد ایران نیز در آن همکاری حضور داشته باشد.

ساخت 12 موزه منطقه ای در نقاط مختلف ایران در ادامه نشست محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به افزایش روابط ایران و آلمان در حوزه های مختلف فرهنگی به ویژه موزه ها و پژوهش ها گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فرهنگ هخامنشی به روشی جدید در آلمان

نمایش فرهنگ هخامنشی به روشی جدید در آلمان