مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 13:402017-12-03سياسي

از گزارش 100 روزه شورا تا دیدار با رییس مجمع تشخیص مصلحت


سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش عملکرد 100 روزه شورای شهر پنجم در نشست هفته آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا ظهر امروز در نشست خبری خود با بیان اینکه امروز، روز جهانی معلولان است و مجالی داریم که در این روز درخصوص نقش مدیریت شهری در ایجاد شرایط مناسب تر برای معلولان و ناتوانان فکر کنیم، گفت: مجموع قوانین و مصوبات در رابطه با مناسب سازی شهر برای معلولان وجود دارد که برهمین اساس از کمیسیون های مرتبط درخواست کرده ایم که بر روی این قوانین متمرکز شوند تا خلاءهای موجود شناسایی شود و الزامات تحقق دسترس پذیرکردن شهر به ظهور برسد.

وی با بیان اینکه در نشست خبری این هفته شورای شهر، گزارش 100 روزه شورای شهر پنجم ارائه خواهد شد، گفت: همچنین از این پس هر دو هفته یک بار در نشست خبری میزبان یکی از کمیسیون ها خواهیم بود تا گزارشی از وضعیت کمیسیون مربوطه شان اعلام کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به سوالی در مورد سرانجام لایحه ای از سوی شهرداری مبنی بر کمک به زلزله زدگان کرمانشاه تا سقف 10 میلیارد تومان گفت: همچنان منتظر ارائه این لایحه هستیم.

اعطا همچنین در خصوص عدم مناسب سازی شهر برای معلولان گفت: از نظر مصوبات مشکلی در این خصوص وجود ندارد بلکه مشکلات ایجاد شده در حوزه اجرا است و بعضا شاهد هستیم مصوبات اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گزارش 100 روزه شورا تا دیدار با رییس مجمع تشخیص مصلحت

از گزارش 100 روزه شورا تا دیدار با رییس مجمع تشخیص مصلحت