مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 17:102017-12-03اقتصادي

گزارش 100 روزه بانک مسکن به دولت


 بانک مسکن گزارش عملکرد خود در حوزه ­های مرتبط با تامین مالی مسکن را در بازه زمانی 100 روز اول استقرار و فعالیت دولت دوازدهم منتشر و به مسئولان ارشد دولت تحویل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک مسکن"، این گزارش مربوط به انواع خدمات و تسهیلات ارائه شده و همچنین در بردارنده جزییات برنامه ­ها و سیاست هایی است که در بازه زمانی اول مرداد 96 تا پایان روز دهم آبان ماه سال جاری از سوی بانک مسکن انجام شده است.

این گزارش در 12 سرفصل کلی از مجموعه اقدامات و خدمات انجام شده و همچنین برنامه ­ها و سیاست­ های بانک مسکن در بازه زمانی گفته شده و تشریح اهداف بانک مسکن تا افق 1400 و بر اساس مهم ترین اقدامات انجام شده و یا طرح ­های در دست اجرا تنظیم شده است.

در واقع یک گزارش کار مفصل در خصوص کم و کیف تسهیلات پرداخت شده، اقدامات بنیادین در قالب طراحی و به کارگیری ابزارها و نهادهای نوین تامین مالی و همچنین تببین اهم سیاست ­ها و برنامه­ های تامین مالی مسکن تا افق 1400 در قالب یک گام اساسی، محسوب می­ شود.

تهیه سند راهبردی بانک اولین سرفصل توضیح داده شده در این گزارش عملکرد 100 روزه است، بانک مسکن با تشریح مهم ترین اهداف و برنامه ­های خود تا افق 1400 نمایی کلی از اهداف تعیین شده برای چهار سال پیش­ رو را، برای مسئولان ارشد دولت ترسیم کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 100 روزه بانک مسکن به دولت

گزارش 100 روزه بانک مسکن به دولت