مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 17:102017-12-03فرهنگي

آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نقد کتاب در 2 گروه


دبیرخانه چهاردهمین دوره جشنواره نقد کتاب آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری در گروه های فلسفه، کلام و عرفان و علوم تربیتی و روانشناسی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، گروه فلسفه، کلام و عرفان با 19 اثر و گروه علوم تربیتی و روانشناسی با 5 اثر به مرحله نهایی داوری رسیدند.

در گروه علوم تربیتی و روانشناسی مقالات 50 ایراد بر ترجمه کتاب شادکامی اصیل باعنوان: شادمانی درونی از محمود گلزاری چاپ شده در فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روانشناسی، بررسی و نقد نظریه نیوبرگ درباره همبستگی بین اعمال مذهبی و مغز بر اساس الگوی الهیات اعصاب از علی سنایی، اسحاق رحیمیان بوگر و هادی هاشمی چاپ شده در پژوهشنامه کلام، نقد و بررسی نسخه فارسی کتاب خانواده درمانی از ناصر یوسفی و غفار نصیری هانیس چاپ شده در فصلنامه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، هوش و گوش خود بدین پاداش ده: نقدی بر گزارش آرای تربیتی جاحظ در جلد نخست آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و.

از بهروز رفیعی چاپ شده در فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روانشناسی آثار راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره هستند.

در گروه فلسفه، کلام و عرفان نیز آثار عرفان منطقی یا منطق عرفانی؟ معرفی و نقد اجمالی کتاب عرفان و منطق از سیدحسین حسینی چاپ شده در پژوهش نامه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نقد کتاب در 2 گروه

آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نقد کتاب در 2 گروه