مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 10:162017-12-04فرهنگي

اعلام آثار مرحله نهایی داوری چهاردهمین جشنواره نقد کتاب در دو گروه


دبیرخانه چهاردهمین دوره جشنواره نقد کتاب آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری در گروه های فلسفه، کلام و عرفان و علوم تربیتی و روانشناسی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، گروه فلسفه، کلام و عرفان با 19 اثر، گروه علوم تربیتی و روانشناسی با 5 اثر به مرحله نهایی داوری رسیدند.

در گروه علوم تربیتی و روانشناسی مقالات 50 ایراد بر ترجمه کتاب شادکامی اصیل با عنوان: شادمانی درونی از محمود گلزاری چاپ شده در فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روانشناسی، بررسی و نقد نظریه نیوبرگ درباره همبستگی بین اعمال مذهبی و مغز بر اساس الگوی الهیات اعصاب از علی سنایی، اسحاق رحیمیان بوگر و هادی هاشمی چاپ شده در پژوهشنامه کلام، نقد و بررسی نسخه فارسی کتاب خانواده درمانی از ناصر یوسفی و غفار نصیری هانیس چاپ شده در فصلنامه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، هوش و گوش خود بدین پاداش ده: نقدی بر گزارش آرای تربیتی جاحظ در جلد نخست آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و.

از بهروز رفیعی چاپ شده در فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روانشناسی آثار راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره هستند.

در گروه فلسفه، کلام و عرفان نیز آثار عرفان منطقی یا منطق عرفانی؟ معرفی و نقد اجمالی کتاب عرفان و منطق از سیدحسین حسینی چاپ شده در پژوهش نامه انتقادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آثار مرحله نهایی داوری چهاردهمین جشنواره نقد کتاب در دو گروه

اعلام آثار مرحله نهایی داوری چهاردهمین جشنواره نقد کتاب در دو گروه