مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 10:352017-12-04ورزشي

نماینده کاشان با عنوان داران جهان و المپیک در کشتی آزاد باشگاه های جهان


نماینده کاشان در چهارمین دوره کشتی آزاد باشگاه های جهان با ترکیبی از عنوان داران جهان و المپیک به دنبال کسب عنوان قهرمانی این رقابت هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و 9 تیم خارجی شامل آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان و 3 تیم برتر لیگ شامل بیمه رازی، ایزی پایپ کاشان و ستارگان ساری در این رقابت ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های بیمه رازی با قهرمانی در اولین و دومین دوره این رقابت ها و تایتان مرکوری با قهرمانی در دوره قبل با ترکیبی از عنوان داران جهان و المپیک جدی ترین بخت های کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند اما تیم ایزی پایپ کاشان نایب قهرمان لیگ کشتی آزاد نیز با ترکیبی از آزادکاران شاخص ایران و جهان پای به این رقابت ها می گذارد تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف رقبا برود.

ترکیب تیم ایزی پایپ کاشان در چهارمین دوره کشتی آزاد باشگاه های جهان: وزن 57 کیلوگرم:رضا اطری وزن 61 کیلوگرم:ولادیمیر خینچگاشویلی(دارنده طلای جهان و المپیک از گرجستان) وزن 65 کیلوگرم:فرزاد عموزاد خلیلی- مهران نصیری وزن 70 کیلوگرم:حمیدرضا زرین پیکر – محمد نادری وزن 74 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کاشان با عنوان داران جهان و المپیک در کشتی آزاد باشگاه های جهان

نماینده کاشان با عنوان داران جهان و المپیک در کشتی آزاد باشگاه های جهان