مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 12:052017-12-04اقتصادي

ساماندهی مرورگر فایرفاکس با افزایش درآمد موزیلا


شرکت موزیلا با اعلام افزایش 24 درصدی درآمد خود در سال 2016، از این پس می تواند در پروژه فایرفاکس بیشتر سرمایه گذاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، شرکت موزیلا مدتی پیش نسخه مرورگر مشهور خود به نام فایرفاکس را بروزرسانی کرد و تغییرات چشمگیری را به منظور جلب رضایت کاربران و طرفداران بیشتر در این مرورگر ایجاد کرد و کاربران بسیاری نیز در جهان از آن استقبال خوبی کردند.

این امر به مدیران موزیلا نشان داد که همچنان کاربران از تغییرات خوب و مثبتی که در مرورگر فایرفاکس پتانسیل رخ دادن را دارند، استقبال خواهند کرد.

هم اکنون شرکت موزیلا، سازنده و ارائه دهنده مرورگر فایرفاکس، روز جمعه اعلام کرده است که با افزایش درامد 24 درصدی این شرکت در سال 2016 میلادی، از این پس قادر خواهد بود تمرکز بیشتری بر روی ایجاد تحول و تغییرات مثبت داشته باشد و سرمایه گذاری و بودجه های بیشتری را در این زمینه به مرورگر فایرفاکس اختصاص دهد.

شرکت موزیلا در گزارش مالی سالانه خود، این افزایش درآمد خود را به میزان 520 میلیون دلار گزارش داده است که البته از آن طرف هم، هزینه های این شرکت نیز افزایش یافته است ولی در قبال افزایش درآمد آن، رقم ناچیزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مرورگر فایرفاکس با افزایش درآمد موزیلا

ساماندهی مرورگر فایرفاکس با افزایش درآمد موزیلا