مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 12:502017-12-04سياسي

هومن خلعتبری و حسین زمان، حبیب و قیصر می شوند یا پرواز همای و عجم باند؟


شاید بتوان به پرواز همای یا گروه عجم به عنوان مجموعه هایی اشاره کرد که به واسطه عدم موضع گیری سیاسی و همراهی های صورت پذیرفته، توانسته به فعالیت رسمی در کشور بازگردند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 257 با علنی شدن تلاش سه خواننده ایرانی برای بازگشت به ایران و موضع گیری علنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این خواننده ها، باید پرسید آیا واقعاً زمینه بازگشت این چهره ها به کشورمان و از سرگیری فعالیت شان وجود دارد و یا در صورتی که این اشخاص به ایران بازگردند به سرنوشت حبیب محبی، بینش بلور و امیر تتلو دچار خواهند شد؟ پرسشی که شاید سیدعباس صالحی نیز در این مقطع نتواند پاسخ قاطعی به آن دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سیدعباس صالحی امروز در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که برخی خواننده ها و موزیسین ها مانند حسین زمان، آریا آرام نژاد و هومن خلعتبری به شدت خواهان بازگشت به کشور و عرصه کار رسمی هستند.

آنها در انتظار موضع رسمی وزارت ارشاد درباره بازگشت به کار خود هستند؛ پاسخ شما به آنها چیست؟ گفت: برخی از اتفاقاتی که برای برخی از هنرمندان افتاده توسط پاره ای از مراجعی است که آن مراجع نقطه نظراتی را در خصوص این هنرمندان ابراز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هومن خلعتبری و حسین زمان، حبیب و قیصر می شوند یا پرواز همای و عجم باند؟

هومن خلعتبری و حسین زمان، حبیب و قیصر می شوند یا پرواز همای و عجم باند؟