مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 13:062017-12-04اقتصادي

معاون فرهنگی وزیر ارشاد: تعرفه وارادت کاغذ افزایش نخواهد یافت


معاون فرهنگی ارشاد از اتخاذ تصمیماتی برای بازگشت ثبات به بازار کاغد خبر داد و گفت: با تصویب ثابت ماندن تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر و اعطای ارز مبادله ای به واردکنندگان این نوع کاغذ شرایط با ثباتی در بازار کاغذ حکمفرما خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتخاذ تصمیماتی برای بازگشت ثبات به بازار کاغد خبر داد و گفت: با تصویب ثابت ماندن تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر و اعطای ارز مبادله ای به واردکنندگان این نوع کاغذ شرایط با ثباتی در بازار کاغذ حکمفرما خواهد شد.

محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه روز یکشنبه (12 آذرماه) در وزارت صنعت، معدن تجارت گفت: این جلسه با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن، تجارت و نمایندگانی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق بازرگانی برگزار شد و مقرر شد تعرفه واردات کاغذ افزایش پیدا نکند.

وی خاطر نشان کرد: این تصمیم اقدامی هوشمندانه و متناسب با شرایط فعلی بازار بود.

با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی دو موضوع ثابت ماندن تعرفه پنج درصدی کاغذ چاپ و تحریر و اعطای ارز مبادله ای به واردکنندگان این نوع کاغذ در جلسه به تصویب رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی وزیر ارشاد: تعرفه وارادت کاغذ افزایش نخواهد یافت

معاون فرهنگی وزیر ارشاد: تعرفه وارادت کاغذ افزایش نخواهد یافت