مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 14:202017-12-04اجتماعي

برنامه های جهانی مبارزه با ایدز حیازدایی است؟


«لزوم آگاهی بخشی درباره ایدز که نگاه جنسیتی به دانش آموزان می بخشد، چرا در بخش آموزش کشور گنجانده شده؟ آیا حیازدایی در این وسعت، - روزنامه جوان نوشت: لزوم آگاهی بخشی درباره ایدز که نگاه جنسیتی به دانش آموزان می بخشد، چرا در بخش آموزش کشور گنجانده شده؟ آیا حیازدایی در این وسعت، فقط برای نگرانی مجامع جهانی از ابتلای کودکان و نوجوانان کشورمان، به این بیماری است یا اهداف جنسیتی آنها به راحتی تحت پوشش این نوع آموزش، بدون هزینه ای برای سازمان ملل در حال اجرایی شدن است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان نوشت: درست آذر ماه سال گذشته بود که در همایش روز جهانی ایدز، پیام بان کی مون دبیر کل وقت سازمان ملل توسط گری لوییس، هماهنگ کننده برنامه سازمان ملل در ایران به مناسبت این روز قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده بود: رهبران جهان به اتفاق آرا متعهد شده اند در راستای دستیابی به اهداف توسعه پایدار که در سپتامبر به تصویب رسید، به همه گیری ایدز تا سال 2030 خاتمه دهند.

و در همان همایش ضمن تقدیر از جمهوری اسلامی به عنوان کشوری پیش رو در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا که در بین 24 کشور به عنوان مجری برنامه ALL IN انتخاب شده، برنامه فوق را خاص نوجوانان اعلام کرده و خدمات لازم در زمینه آموزش پیشگیری ایدز برای آنها را تلاش جهانی جهت خاتمه دادن به ایدز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جهانی مبارزه با ایدز حیازدایی است؟

برنامه های جهانی مبارزه با ایدز حیازدایی است؟