مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 13:252017-12-05سياسي

داوطلب جمعیت هلال احمر، آفریننده عالی ترین اقدام های بشری است


رییس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی داوطلب آورده است: در این اقیانوس عظیم عشق و مهربانی، گوهری کم نظیر به نام «داوطلب جمعیت هلال احمر» می درخشد که خالق لحظات ماندگار و آفریننده عالی ترین اقدام های بشری است.

- رییس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت روز جهانی داوطلب: داوطلب جمعیت هلال احمر، آفریننده عالی ترین اقدام های بشری است رییس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی داوطلب آورده است: در این اقیانوس عظیم عشق و مهربانی، گوهری کم نظیر به نام داوطلب جمعیت هلال احمر می درخشد که خالق لحظات ماندگار و آفریننده عالی ترین اقدام های بشری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر دکتر علی اصغر پیوندی با انتشار پیامی روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: فرا رسیدن روز جهانی داوطلب را به تمامی داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می گویم و توفیق روزافزون خدمت به مردم را برای همه شما از پروردگار رحمان و رحیم خواستارم.

پیشقدمی در امور خداپسندانه و بشردوستانه، نام ایران و ایرانی را در سراسر عالم به عالی ترین صفات انسانی آراسته است و بی تردید ایرانیان، اعم از مسلمان و اقلیت های دینی، در زمره نامداران عرصه نوعدوستی و دستگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلب جمعیت هلال احمر، آفریننده عالی ترین اقدام های بشری است

داوطلب جمعیت هلال احمر، آفریننده عالی ترین اقدام های بشری است