مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 21:062017-12-05سياسي

سعید زیباکلام: برخی می خواهند دانشجو را بله قربان گو و فرمانبردار خود کنند


استاد فلسفه دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی می خواهند در دانشگاه ها دانشجو را بله قربان گو و فرمانبردار خود کنند، گفت: تمام عزت، اعتبار، مشروعیت و قدرت جنبش های دانشجویی با هر اسمی در استقلال آن ها از جناح های قدرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، سعید زیباکلام امشب در برنامه عدالت خواهی و جنبش نرم افزاری در دانشگاه بوعلی، پاسخگوی سؤالات چند تن از دانشجویان بود.

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی پس از قرائت بیانیه ای به عنوان اولین سؤال اظهار کرد: چرا نیروهای متحد انقلابی بین مردم نمی روند و مشکلات را بیان نمی کنند تا مردم به انقلاب و نظام بدبین نشوند؟ زیباکلام در پاسخ گفت: من دغدغه آرمان های متعالی انقلاب از مبارزه با تبعیض، مبارزه با رانت، لزوم تحقق عدالت، آزادی، استقلال و.

را دارم؛ مطمئن نیستم بسیاری از افرادی که در محافل دانشگاهی و دانشجویی حضور می یابند دغدغه انقلاب دارند، دوستان دقت داشته باشند.

نماینده بسیج دانشجویی در سه سؤال خواستار بیان شاخصه های جریان زر و زور، مرز مصلحت و جریان سازی در تصمیم سازی های کشور شد.

زیباکلام نیز در پاسخ به این سؤالات بیان کرد: برای شناخت جریان زر و زور موازین ویژه ای همچون متر برای بزازان نداریم اما این مقدار هست که اگر رجلی و یا فردی را دستش را در غارت بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید زیباکلام: برخی می خواهند دانشجو را بله قربان گو و فرمانبردار خود کنند

سعید زیباکلام: برخی می خواهند دانشجو را بله قربان گو و فرمانبردار خود کنند