مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 18:502017-12-06سياسي

ترس استکبار جهانی از بازگشت ملت های اسلامی به هویت اصیل شان


امت اسلام بازگشت به هویت خود را آغاز کرده و این همان چیزی است که کشورهای اسلامی را به وحشت انداخته است.

- امام جمعه نجف اشرف تاکید کرد: امت اسلام بازگشت به هویت خود را آغاز کرده و این همان چیزی است که کشورهای اسلامی را به وحشت انداخته است.

کمیسیون "نقش خود باوری مسلمانان و اتحادیه های تقریب نهاد در تشکیل تمدن نوین اسلامی" در دومین روز برگزاری سی ویکمین کنفرانس وحدت اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناظمی اردکانی، معاون اجتماعی مجمع تقریب مذاهب عصر روز چهارشنبه (15 اذر) در این کمیسیون "نقش خودباوری مسلمانان و اتحادیه های تقریب نهاد در تشکیل تمدن نوین اسلامی" که عصر روز چهارشنبه (15 آذر ماه) برگزار شد، به تشریح آیین نامه تأسیس اتحادیه های تقریب نهاد و نظام نامه احراز صلاحیت تشکل های تقریب نهاد کشورهای مختلف پرداخت.

در ادامه، زاهدی رییس جلسه با تبریک ایام هفته وحدت و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه، گفت: این پیروزی ها تنها پیروزی جغرافیایی و سرزمینی نبود، بلکه پیروزی بر روش دیکتاتور و جریان صهیونیسم بین الملل و نماد خوبی از وحدت امت اسلام در حوزه دفاعی و نظامی و استکبار بود، اگر امت اسلام در همه زمینه ها وحدت و اخلاص در عمل داشته باشد، و نهِ بزرگ به اصحاب زر و تزویر بزند، حتما به جایگاه والای خودش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس استکبار جهانی از بازگشت ملت های اسلامی به هویت اصیل شان

ترس استکبار جهانی از بازگشت ملت های اسلامی به هویت اصیل شان