مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 19:502017-12-07سياسي

جهاددانشگاهی در زمینه آسیب های اجتماعی پژوهش های کاربردی انجام دهد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: معتقدم پژوهشگران جهاددانشگاهی در زمینه آسیب های اجتماعی به صورت جدی کار پژوهشی و مطالعه کاربردی انجام دهند به طوری که پژوهش ها نباید در قفسه ها باقی بماند بلکه باید تمامی آنها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عملیاتی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رحیم شهرتی فر در دیدار با رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: در ارتباط باکاهش آسیب های اجتماعیٍ، اداره کل امور اجتماعی استانداری قراردادهایی تنظیم کرده است که دراین راستا با جهادانشگاهی نیز همکاری دارند.

وی در خصوص فعالیت های جهاددانشگاهی در خصوص انرژی های خورشیدی با بیان اینکه ادارات و ارگان های دولتی باید نسبت به صرفه جویی در مصرف برق، اهتمام جدی ورزند، اظهارکرد: بی شک انرژی خورشیدی درتامین روشنایی مدارس، مساجد، ادارات و سازمان ها مقرون به صرفه است، به عنوان مثال انجمن اولیا و مدارس می توانند با یکدیگر بسیج شده و با تامین اعتبار، برق مدرسه را از محل انرژی خورشیدی تامین کنند.

جهت اجرای این طرح در سازمان ها می توان از مشوق هایی نیز بهره برد.

جعفرمحسنی، رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه جهاددانشگاهی درحوزه آسیب های اجتماعی وعلوم انسانی به عنوان بازوی علمی می تواند نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در زمینه آسیب های اجتماعی پژوهش های کاربردی انجام دهد

جهاددانشگاهی در زمینه آسیب های اجتماعی پژوهش های کاربردی انجام دهد