مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1396 ساعت 09:412017-12-08اجتماعي

استادان دانشگاه شریف 256 میلیون تومان، برای ساخت مدرسه در کرمانشاه وقف کردند


محمد علی دورعلی استاد برگزیده جایزه موقوفه البرز گفت: تاکنون 250 میلیون تومان، برای ساخت مجتمع آموزشی و تحصیلی در مناطق زلزله زده کرمانشاه به همت اساتید دانشگاهی جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، محمد دورعلی استاد دانشگاه و دانشمند برگزیده جایزه بنیاد البرز؛ در خصوص موقوفه حسین علی البرز جایزه بنیاد فرهنگی البرز گفت: اساتید و نخبگان دانشگاهی از جمله افراد حاضر در همایش جایزه بنیاد فرهنگی البرز بودند.

من هم به عنوان یکی از این دریافت کنندگان جایزه البرز، تعداد 20 سکه ای که از موقوفه حسین علی البرز هدیه گرفتم، برای ساخت مرکز آموزشی در اختیار مناطق زلزله زده گذاشتم و آنرا به نوعی وقف این کار کردم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری همایش پنجاه و پنجم جایزه بنیاد البرز موضوع ساخت مدرسه را در مناطق زلزله سرپل ذهاب با همکاران و دیگر اساتید دانشگاه شریف مطرح کردم و آن ها نیز در این کار خیرخواهانه شرکت کردند که تا امروز بیش از 250 میلیون تومان جمع آوری شده است.

این استاد دانشگاه درخصوص همراهی دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه بیان کرد: با توجه به اطلاع رسانی هایی که به تازگی انجام شده است، دانشجویان، فارغ التحصیلان و خانواده های آنان در جریان این حرکت خیرخواهانه قرار گرفته اند و به زودی به جمع آوری کمک هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان دانشگاه شریف 256 میلیون تومان، برای ساخت مدرسه در کرمانشاه وقف کردند

استادان دانشگاه شریف 256 میلیون تومان، برای ساخت مدرسه در کرمانشاه وقف کردند