مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 11:202017-12-09فرهنگي

پیش بینی نامزدهای جوایز «گلدن گلوب»


انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، فهرست نامزدهای هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی «گلدن گلوب» را روز دوشنبه (20 آذر ماه) اعلام می کند.

- انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، فهرست نامزدهای هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب را روز دوشنبه (20 آذر ماه) اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، نشریه سینمایی ورایتی در فاصله دو روز مانده به اعلام نامزدهای جوایز سینمایی گلدن گلوب، پیش بینی خود از نامزدهای این رویداد سینمایی را منتشر کرد.

سال گذشته فیلم لالا لند به کارگردانی دمین شزل با نامزدی در 7 بخش پیشتاز این رویداد سینمایی بود و در نهایت در همه بخش ها موفق به کسب جایزه شد.

لالا لند در جوایز سینمایی اسکار نیز با نامزد شدن در 14 شاخه رکوردشکن شد و در پایان نیز 6 جایزه را به نام خود ثبت کرد اما رقابت اسکار بهترین فیلم را به مهتاب واگذار کرد.

در زیر پیش بینی ورایتی از نامزدهای جوایز گلدن گلوب 2018 در شاخه های گوناگون آمده است: * بهترین فیلم درام مرا به نامت صدا کن/ دانکرک/ پُست/ شکل آب/ سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری * بهترین فیلم کمدی بیمار بزرگ/ هنرمند فاجعه/ بزرگترین شومن/ من، تونیا، لیدی برد * بهترین بازیگر مرد درام کریستین بیل (متخاصمان)/ تیموتی شلمی (مرا به نام صدا کن)/ دنیل دی لوییس (موضوع فانتوم)/ تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نامزدهای جوایز «گلدن گلوب»

پیش بینی نامزدهای جوایز «گلدن گلوب»