مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 13:152017-12-09دانش

تمرین جراحی روی اندام چاپ 3 بعدی برای پزشکان محقق شد


اندام و بافت هایی که چاپ سه بعدی می شوند به پزشکان این امکان را می دهند که جراحی را تمرین کرده و برای جراحی های خطرناک برنامه ریزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، یک تیم بین المللی از محققان به سرپرستی دانشگاه "مینه سوتا" از فناوری چاپ سه بعدی برای تولید اندام منحصر به فرد استفاده کردند.

این اندام مصنوعی می توانند افراد را قبل از فرستاده شدن به اتاق عمل با اجازه دادن به پزشکان به برنامه ریزی و تمرین یک روش نجات در یک ماکت واقعی، جراحی را بهبود بخشند.

جراحی اغلب موضوع زندگی یا مرگ است.

توانایی انجام تمرین در خارج از اتاق عمل بر روی یک انسان مصنوعی یا حداقل عضو مربوطه بیمار می تواند به آمادگی یک پزشک برای عمل جراحی کمک کند و بنابراین شانس بیمار را افزایش می دهد.

اغلب محدودیت ها و همچنین مزایایی برای تمرین بر روی یک انسان مصنوعی وجود دارد، زیرا اغلب به طور دقیق رفتار بیولوژیکی همتای خود را در طول جراحی نشان نمی دهد.

به عنوان مثال، بعضی از آنها از پلاستیک ساخته شده اند که بسیار سخت تر از بافت های یک عضو واقعی است و بنابراین به پزشکان اجازه نمی دهد که جنبه های خاصی از عمل را مانند بریدن یا دوختن انجام دهند.

سال گذشته ما در مورد یک گروه از پزشکان در مرکز پزشکی دانشگاه روچستر(URMC) شنیدیم که روش شگفت انگیزی برای ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین جراحی روی اندام چاپ 3 بعدی برای پزشکان محقق شد

تمرین جراحی روی اندام چاپ 3 بعدی برای پزشکان محقق شد