مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 16:562017-12-09بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در هرات، کشته شدن 31 عضو طالبان در قندوز، کنترل معادن درزآب توسط داعش و شکست طالبان برای تصرف پاسگاه امنیتی در غزنی از مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز شنبه 18 آذر در افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس"، آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی در هرات ، کشته شدن 31 عضو طالبان و 2 تبعه خارجی در قندوز ، کنترل معادن شهرستان درزآب توسط نیروهای داعش، شکست طالبان برای تصرف پاسگاه امنیتی در غزنی ، بازداشت عضو ارتش ملی به اتهام سرقت در هرات ، کشف بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر در نیمروز ، حمله داعشی به یک پاسگاه امنیتی در نورستان ، از مهمترین رویدادهای امنیتی امروز شنبه 18 آذر است.

آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی در هرات به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس"، بیش از هزاران شهروند هراتی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل به خیابان های هرات ریخته و تنفر خود را نسبت به گفته های اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر ایجاد پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیست در بیت المقدس اعلام کردند.

معترضین از تمام ممالک اسلامی در جهان می خواهند تا با یک همایش جهانی در مقابل آمریکا و اسراییل ایستاده وخشم و تنفر خود را نسبت به اعمال آنها اعلام کنند آنها ترامپ رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان