مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 09:102017-12-10فناوري

آذری جهرمی موضوع فیلترینگ غیر همسان را تکذیب کرد


وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:موضوع طرح فیلترینگ غیرهمسان که در برخی منابع خبری مطرح شده از اساس کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدجواد آذری جهرمی دیروز در صفحه توییتر خود نوشت:موضوعی که این روزها تحت عنوان طرح فیلترینگ غیرهمسان همراه با جزییاتی منتشر شده است، از اساس کذب است.

وی افزود:تاکنون طرحی با این مضمون در وزارت ارتباطات مطرح نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا برخی پایگاه های اطلاع رسانی در روزهای اخیر نوشته اند: طرحی که آذری جهرمی جهت غیرهمسان سازی نظام فیلترینگ به دادستانی ارائه کرده است بدین معنی است که هر فرد ملزم خواهد بود برای دسترسی به اینترنت با نام کاربری خود به اینترنت ورود کند.

این پایگاه های اطلاع رسانی نوشته اند:وزیر ارتباطات در روزهای گذشته توضیحاتی پیرامون بحث فیلترینگ شبکه های مجازی ارائه کرد و خبر داد که طرح پالایش (فیلترینگ) هوشمند فضای مجازی در حال پیگیری است؛ طرحی که به گفته وی، احتمالاً تا سه ماه آینده آماده پیاده سازی شود.

محمدجواد آذری جهرمی در توضیح راهکار دولت جهت طبقه بندی دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت گفت که دستورالعملی جهت غیرهمسان سازی نظام فیلترینگ آماده شده و قرار است به دادستانی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی موضوع فیلترینگ غیر همسان را تکذیب کرد

آذری جهرمی موضوع فیلترینگ غیر همسان را تکذیب کرد