مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 14:102017-12-10اقتصادي

2400 میلیارد تومان سهم اشتغال و گردشگری/ تدوین قانون جامع میراث با ابلاغ رییس جمهور


معاون رییس جمهور با ارائه گزارش عملکرد صد روزه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از تهیه قانون جامع میراث فرهنگی به دستور ر ییس جمهور و همچنین تخصیص 2 هزار و 400 میلیارد تومان از تسهیلان به طرح اشتغال پایدار از طریق گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان روز یکشنبه 19 آذر در نخستین نشست خبری خود درباره بسته حمایتی اشتغال پایدار در روستاها گفت: این طرح فراگیر که آیین نامه آن به تصویب رسیده،معادل ریالی 1.

5 میلیارد دلار ارز از صندوق توسعه ملی اعتبار دارد که بانک های عامل نیز قرار است 12 هزار میلیارد تومان آورده با نرخ شش درصد در اختیار پروژه های موثر تخصیص دهند.

وی اضافه کرد: ما موفق شدیم 10 درصد از این اعتبارات را به بخش گردشگری و 10 درصد به صنایع دستی با تسهیلات ارزان قیمت به نرخ سود شش درصد برای پروژه های اشتغال زا تخصیص دهیم.

وی بیان کرد: با این اعتبارات جهش خوب شغلی در سال آینده در محیط های روستایی کشور ایجاد خواهد شد.

او همچنین درباره قانون جامع میراث فرهنگی با توجه به تخریب گسترده بناهای تاریخی و جریان کافه نادری با توجه به خلاءهای قانونی که دست برخی نهادها را برای تخریب باز گذاشته است، ضمن تشکر از مردم و خبرنگاران برای پاسداشت آثار تاریخی گفت: ابلاغیه ای از رییس جمهور امروز به دست ما رسیده که از سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 میلیارد تومان سهم اشتغال و گردشگری/ تدوین قانون جامع میراث با ابلاغ رییس جمهور

2400 میلیارد تومان سهم اشتغال و گردشگری/ تدوین قانون جامع میراث با ابلاغ رییس جمهور