مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 14:302017-12-10اجتماعي

بازنگری در محدوده طرح ترافیک در شورای شهر کلید خورد


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از انتصابات شهردار گلایه کرد و گفت: شهردار تهران می توانست از نیروهای جوان به جای افراد بازنشسته استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیخانی صبح امروز در نشست خبری که پیرامون گزارش عملکرد 100 روزه شورای شهر پنجم برگزار شده بود با بیان اینکه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ابتدای آغاز به کار، توسعه حمل و نقل عمومی ایمن و روان و همچنین کاهش آلودگی هوا را به عنوان شعارهای اصلی و رویکرد اصلی خود انتخاب کرد، گفت: متاسفانه در ابتدای حضورمان در شورای شهر متوجه شدیم آمارهایی که مدیریت قبلی شهرداری تهران در خصوص سهم حمل و نقل عمومی در سفرها ارائه می کند نادرست است، چرا که در گذشته اعلام شده بود که سهم حمل و نقل عمومی در سفرها 63 درصد است اما حالا بررسی ها نشان می دهد که با احتساب تاکسی، حمل و نقل عمومی سهم 49 درصدی را در جابجایی مسافر دارد.

وی با بیان اینکه مدیران پیشین اعلام کرده بودند که بیش از سه میلیون سفر با مترو به صورت روزانه انجام می شود، افزود: حالا بررسی ها نشان داده که کمتر از دو میلیون سفر روزانه با مترو انجام می شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در آغاز به کار شورای شهر پنجم بحث ایمنی خطوط مترو بود، گفت: خوشبختانه توانستیم ایمن نبودن خط هفت مترو را پیگیری کرده و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در محدوده طرح ترافیک در شورای شهر کلید خورد

بازنگری در محدوده طرح ترافیک در شورای شهر کلید خورد