مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 15:252017-12-10سياسي

پایان گره کور احیای باغ 33 هکتاری رامسر


فرماندار رامسر از آغاز ساماندهی و احیای باغ 33هکتاری این شهر در هفته جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آزاد در جلسه ساماندهی باغ 33 هکتاری که در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزار شد با بیان اینکه ساماندهی باغ 33 هکتاری و توسعه فرودگاه رامسر در اولویت توسعه این شهرستان قرار دارد، گفت: احیای باغ 33 هکتاری دغدغه اصلی مردم و مسئولان است از این رو برای این امر اقداماتی در نظر گرفته شده است.

فضای کنونی باغ مخروبه بوده و شرایط نگران کننده ای دارد و برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری و ماندگاری و نیز جذب گردشگر باید برنامه های اساسی در آن صورت گیرد.

آزاد با اشاره به اینکه مسافران زیادی به رامسر سفر می کنند اما ماندگاری کمی دارند، گفت: اسکان مسافران در رامسر سبب افزایش درآمد و رونق چرخه اقتصادی و معیشتی خواهد شد.

فرماندار رامسر با بیان اینکه شورای اسلامی شهر پس از انتخابات باید پیگیر مطالبات مردم بوده و شعارهای خود را تبدیل به برنامه کند، گفت: مسئولان در هر جایگاهی با تعامل بین مردم جهت انجام امورات و حل مشکلات شهر فعال باشند.

وی گفت: باغ 33 هکتاری ضوابط میراثی دارد و باید بر اساس طرحی که وجود دارد شروع بکار کرده که اجرای طرح نیازمند اعتبار ملی و استانی است تا اقدام موثر جهت احیای باغ انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان گره کور احیای باغ 33 هکتاری رامسر

پایان گره کور احیای باغ 33 هکتاری رامسر