مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 23:202017-12-10اجتماعي

خرید انبوه طرح ترافیک هفتگی توسط تاکسی های اینترنتی


به رغم آنکه اوج آلودگی هوا در تهران برابر اطلاعات به دست آمده از سال های گذشته شرکت کنترل کیفیت هوا تهران از 20 آذرماه تا اوایل بهمن محاسبه شده است، - اما شرکت های تاکسی اینترنتی با به دست آوردن این اطلاعات اقدام به خرید انبوه طرح ترافیک هفتگی برای رانندگان خود کرده اند تا در روزهای اوج آلودگی هوا هم رانندگان بتوانند به راحتی وارد محدوده طرح ترافیک شده و هم شرکت در این ایام سود هنگفتی را از طریق این خدمات رسانی به جیب بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتیتر شهر: موضع گیری مجموعه مدیریت شهری تهران در مقابل نظام مند کردن شرکت های تاکسی اینترنتی مصداق بارز یک بام و دو هوا شده است.

در حالی که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و متعاقب آن مدبرعامل سازمان تاکسیرانی پایتخت اعتقاد به نظام مند کردن این بخش از خدمات حمل و نقلی ای که از طریق اینترنت و اپلیکیشن های موبایل به کاربران و شهروندان هستند؛ اما در مقابل شاهد این مساله هستیم که برخی از بخش های بدنه شهرداری تهران بدون در نظر گرفتن سیاست های کلی اقدام به انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت ها در سطح شهر کرده و یا به راحتی امکان خرید طرح ترافیک را برای آنها فراهم می کنند.

روی دیگر سکه ادامه فعالیت تاکسی های اینترنتی نیز مربوط به شورای شهر تهران است که هر کدام از اعضا بدون اینکه اشتراک نظر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید انبوه طرح ترافیک هفتگی توسط تاکسی های اینترنتی

خرید انبوه طرح ترافیک هفتگی توسط تاکسی های اینترنتی