مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 18:552017-12-11ورزشي

پرسپولیس2-نفت آبادان0/اختتامیه شیرین نیم فصل با دبل علیپور


با دو گلی که علی علیپور زد این بازیکن نیز با 10 گل زده به صدر جدول گلزنان رفت و البته پرسپولیس نیز با 28 گل برترین خط حمله لیگ برتر را از آن خود کرده تا رکوردها در نیم فصل اول از آن شاگردان برانکو باشد.

- پرسپولیس دیدار معوقه خود برابر نفت آبادان را هم با دبل علی علی پور به سود خود خاتمه داد تا با 7 امتیاز بیشتر قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، برانکو در نیمه دوم توانست با سود بردن از فضای لازم در عمق دفاعی نفت آبادان این تیم را هم مجبور به قبول شکست کند تا اکنون با اختلافی 7 امتیازی نسبت به نزدیک ترین مدعی در صدر جدول قرار گیرد.

حاشیه ای امن برای تیمی که می خواهد جام را زودتر از موعد فتح کند.

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان(77 بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور(90+2 شایان مصلح) و گادوین منشا( 71 فرشاد احمدزاده)سرمربی: برانکو ایوانکوویچ نفت آبادان:داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم(73 رضا جبیره)، حسین ساکی، محمدامین درویشی(60 محمد زبیر نیک نفس) و لوسیانو پریراسرمربی: فراز کمالوند پرسپولیس بار دیگر موفق شد درواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس2-نفت آبادان0/اختتامیه شیرین نیم فصل با دبل علیپور

پرسپولیس2-نفت آبادان0/اختتامیه شیرین نیم فصل با دبل علیپور