مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 14:512017-12-12بين الملل

آغاز فرایند خروج نظامی روسیه از سوریه


وزارت دفاع روسیه از آغاز فرایند خروج نیروهای نظامی این کشور از سوریه پس از فرمان پوتین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، بمب افکن های دور برد توپولوف Tu-22M3 روسیه پس از اتمام مأموریت خود در مبارزات ضدتروریستی در سوریه از پایگاهی هوایی در اوستیای شمالی به سمت پایگاه های اصلی خود در روسیه به پرواز درآمدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری تاس ، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: پس از تکمیل موفقیت آمیز مأموریت مبارزه با تروریست ها در سوریه، خدمه بمب افکن های دور برد توپولوف فرایند بازگشت به خانه را آغاز کرده اند.

بر اساس این گزارش، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در تاریخ 11 دسامبر ضمن دیدار از پایگاه هوایی الحمیمیم سوریه به وزارت دفاع روسیه دستور داد تا خروج نظامیان روس از سوریه را آغاز کند.

حین عملیات سوریه، نیروهای هوایی روسیه حدود 7 هزار مأموریت پروازی علیه مواضع تروریست ها انجام دادند که در این عملیات بیش از 32 هزار شبه نظامی کشته و بیش از 12 هزار قبضه سلاح و تجهیزات نظامی نابود شدند.

وزارت دفاع روسیه در بخش دیگری از بیانیه خود اعلام کرده که یک گردان از پلیس های نظامی روسیه که در سوریه مستقر بوده اند نیز توسط دو هواپیما به مرکز داغستان منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرایند خروج نظامی روسیه از سوریه

آغاز فرایند خروج نظامی روسیه از سوریه