مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 01:002017-12-12سياسي

در جلسه استاندار، فرمانداران و اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش چه گذشت؟


با حضور استاندار و فرمانداران تهران، ری و شمیرانات و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر جلسه ای برای طرح و بررسی مسائل تهران در ساختمان استانداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعدازظهر سه شنبه جلسه ای با حضور استاندار تهران، فرمانداران و بعضی از اعضای شورای شهر برای بررسی و هم اندیشی در مورد مشکلات تهران برگزار شد و در این جلسه عیسی فرهادی اظهار کرد: فعالیت شورای شهر جدید در حال 100 روزه شدن است و این شورا شروع خوبی داشته است و تقریبا در جامعه نیز مقبول واقع شده است که این مساله قابل تقدیر است.

حضور جمعیت یک ونیم میلیونی در مساحت 3700 هکتاری بافت فرسوده/پیشنهاد برای تعیین محل تجمعات معترضان تهرانی فرماندار تهران در این جلسه به عوارض شهرداری مربوط به کتابخانه های عمومی اشاره کرد و خواستار پیگیری این مساله شد.

وی همچنین با اشاره به زلزله های اخیر در کشور از اهمیت توجه به بافت فرسوده در تهران سخن گفت و افزود: حدود یک ونیم میلیون نفر از جمعیت تهران در مساحت 3700 هکتار بافت فرسوده زندگی می کنند و امیدواریم در پایان چهار سال فعالیت شورا بتوانیم از رشد مشخصی در زمینه اصلاح بافت فرسوده صحبت کنیم.

فرهادی به شورایاری ها اشاره کرد و گفت: خواهش ما این است که این مساله سریعتر قانونی شود و موضوع تشکیل شورایاری ها نیز حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه استاندار، فرمانداران و اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش چه گذشت؟

در جلسه استاندار، فرمانداران و اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش چه گذشت؟