مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 08:552017-12-13اقتصادي

وضعیت «خبرسازترین متهمان و محکومان»


همواره در دستگاه قضایی پرونده های مهمی مطرح بوده و هست؛ بخشی از این پرونده ها مربوط به چهره های شناخته شده کشور است که تعدادی از آن ها محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و برخی دیگر عنوان متهم را با خود به یدک می کشند.

- * بابک زنجانی *مهدی شمس *حمید فلاح هروی اتهامات بابک زنجانی متهم اصلی پرونده موسوم به فساد نفتی؛ افساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی کشور، کلاهبرداری از شرکت ملی نفت، بانک مسکن و تامین اجتماعی، پولشویی، جعل 24 فقره اسناد بانکی و صورت حساب های بانکی، جعل حواله های ارزی و جعل دستور انتقال بین بانک ها.

اتهامات مهدی شمس متهم ردیف دوم، افساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت ملی نفت ایران، مشارکت در پولشویی و کلاهبرداری.

اتهامات حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم این پرونده نیز، افساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی، مشارکت در کلاهبرداری از یک شرکت، مشارکت در کلاهبرداری از تامین اجتماعی و مشارکت در پولشویی است.

/هر سه نفر در زندان بسر می برند.

/ طبق رای صادره از سوی دادگاه بدوی این سه متهم مفسد فی الارض شناخته و به اعدام، رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی محکوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت «خبرسازترین متهمان و محکومان»

وضعیت «خبرسازترین متهمان و محکومان»