مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 17:402017-12-13اقتصادي

تم پارک آبی اوشن؛ فراتر از هیجان


جزیره کیش در سال های اخیر همیشه به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری ایران محسوب می شود و جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی متعددی نیز دارد، اما همواره نبود یک مرکز تفریحات آبی مدرن و مجهز در این جزیره احساس می شد.

- این شرایط در سال 1390 و با کلیدخوردن پروژه عظیم تم پارک آبی اوشن تغییر کرد و بالاخره در بهمن ماه سال 1395 یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین پارک های آبی خاور میانه در این جزیره افتتاح شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، تم پارک آبی اوشن" یکی از منحصر به فردترین پارک های آبی حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه، با ایجاد فضایی وسیع یکی از مقصدهای گردشگری اصلی و مهم جزیره کیش به شمار می رود.

این تم پارک آبی با بهره گیری از رایدهای متعدد و پرهیجان، چهار استخر، مرکز اسپا، دو رستوران و چهار ایستگاهِ نوشیدنی های متنوع، به کارگیری بیش از 400 پرسنل حرفه ای در حوزه های مختلف مدیریتی و خدماتی و قصه پردازی و تمینگ (Theming) براساس فرهنگ و رسوم بومی موفق به ایجاد فضایی دوست داشتنی و مناسب برای تمام گروه های سنی شده و توانسته است با جذب حدود 80 هزار گردشگر طی شش ماهه نخست سال 1396 به سرعت به پرطرفدارترین جاذبه گردشگری کیش تبدیل شود.

با توجه به اینکه در سال های اخیر در جزیره کیش تلاش های مستمری در راستای سیاست های کلی "گردشگری حلال" صورت گرفته است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تم پارک آبی اوشن؛ فراتر از هیجان

تم پارک آبی اوشن؛ فراتر از هیجان