مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 14:102017-12-14سياسي

آیت الله استادی: کتاب های غنی در حوزه وجود دارد


عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم گفت: کتابخانه های تخصصی باید در پژوهش اثرگذار باشد و در این کتابخانه ها به نحو مطلوبی به راهنمایی پژوهشگران بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رضا استادی 23 آذر ماه در همایش کتابخانه های تخصصی استان قم در مجتمع ادارات آستان مقدسه عنوان کرد: کتابخانه های تخصصی باید در پژوهش اثرگذار باشد و در این کتابخانهها به نحو مطلوبی به راهنمایی پژوهشگران بپردازند.

وی بیان کرد:کتابخانههای تخصصی باید موضوعات و منابع را به صورت تخصصی گردآوری کنند، امروز کتاب های غنی در حوزه وجود دارد که می تواند در جامعه کارایی لازم را داشته باشد.

عضو شورای عالی مدیریت حوزهٔ علمیهٔ قم همچنین متذکر شد:برگزاری همایش های مختلف اگر به دنبال اهدافی راهبردی باشد اثر گذار است و گرنه صرف برگزاری یک همایش نمی توان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

وی با تاکید بر مطالعه کتاب خوب در جامعه بیان کرد:تشویق و ترغیب جامعه به کتابخوانی زمانی معنا دارد که کتاب خوب مطالعه شود.

آیت الله استادی اظهار داشت:کتابدار ها با اطلاعات وسیعی باید کتاب های خوب را معرفی کنند و بدانیم که هر کتابی ارزش مطالعه ندارد در این زمینه کتابدار بداند چه کتابی در اختیار جوانان قرار می دهد و آمادگی لازم برای راهنمایی افراد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله استادی: کتاب های غنی در حوزه وجود دارد

آیت الله استادی: کتاب های غنی در حوزه وجود دارد