مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 15:502017-12-14ورزشي

نقد آری، پشیمانی نه


در سال 1275 خورشیدی و بعد از آن که تیر میرزا رضای کرمانی ناصرالدین شاه قاجار را از پا انداخت و خود به چنگ نظمیه چی ها افتاد، اولین سوالی که نظم الدوله پرسید، - این بود: کی پشت دروازه شهر ایستاده و آماده است که این را انداختی؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: انتقاد از دولت و شخص رییس جمهور روحانی خاصه در فضای مجازی این روزها بالا گرفته تا جایی که برخی از چهره هایی که در انتخابات 29 اردیبهشت از مردم خواسته بودند در رقابت حسن روحانی با ابراهیم رییسی به او رای دهند، ابراز پشیمانی می کنند و حتی تعبیر عبور از روحانی نیز از زبان بعضی از تحلیلگران سیاسی شنیده می شود.

هر چند در مقابل، جامعه شناسانی چون دکتر حمیدرضا جلایی پور درباره تبعات ظهور یک پوپولیسم ویرانگر دیگر هشدار می دهند و ابراز پشیمانی ها را بیشتر در فضای مجازی و از زبان سلبریتی های ورزشی و هنری و نه ذاتا سیاسی و در رفتارهای احساسی و بیشتر در واکنش با مواردی چون افزایش عوارض خروج از کشور شاهدیم اما از این زمزمه ها نمی توان به آسانی گذشت چون کوه هم با نخستین سنگ آغاز می شود.

این گفتار بر این گزاره استوار است که نقد کنیم اما پشیمان نباشیم و با سری بلند و بیانی رسا هم بگوییم: نقد آری، پشیمانی نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد آری، پشیمانی نه

نقد آری، پشیمانی نه