مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 12:052017-12-15فرهنگي

قول معاون میراث فرهنگی برای حمایت از انجمن عکاسان میراث فرهنگی


«سازمان میراث فرهنگی از اعضای انجمن عکاسان میراث فرهنگی حمایت می کند تا اولویت های معرفی سازمان میراث فرهنگی با استفاده از ظرفیت عکاسان به بهترین نحو به تصویر کشیده شده و به دنیا معرفی شود.

- سازمان میراث فرهنگی از اعضای انجمن عکاسان میراث فرهنگی حمایت می کند تا اولویت های معرفی سازمان میراث فرهنگی با استفاده از ظرفیت عکاسان به بهترین نحو به تصویر کشیده شده و به دنیا معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر پنج شنبه 23 آذر، انجمن عکاسان میراث فرهنگی، در ششمین دوره 10 روز با عکاسان ایران و با شعار عکاسی، فرهنگ، جامعه ، با حضور جمعی از عکاسان پیشکسوت و بنام، از کتاب بادگیرها رونمایی کردند.

در این مراسم که بخشی از عکس های منتشر شده در کتاب نیز روی دیوار گالری میرمیران در خانه هنرمندان به نمایش درآمده بود، علی قلم سیاه، جاسم غضبان پور، کاوه فرزانه، سیف الله صمدیان، ساعد نیک زاد، شهادب الدین عادل، سعید محمدی ازناوه، اصغر فدایی، مسعود زنده روح کرمانی و هادی حیدری به همراه دیگراعضای انجمن عکاسان میراث فرهنگی حضور داشتند.

هیات مدیره انجمن عکاسان میراث فرهنگی در متنی که در ورودی نمایشگاه عکاسی ایران، سرزمین بادگیرها به تصویر کشانده، اعلام کرده است: انجمن عکاسی میراث فرهنگی، بر این باور است که باید نورم قدسی را، که در این سرزمین جاریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول معاون میراث فرهنگی برای حمایت از انجمن عکاسان میراث فرهنگی

قول معاون میراث فرهنگی برای حمایت از انجمن عکاسان میراث فرهنگی