مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 17:502017-12-15فرهنگي

چه کسی مقصر حذف زودهنگام ایران از گردونه اسکار 2018 است؟


فیلمی که در شصت و نهمین دوره جشنواره نیز به نمایش درآمد و سابقه اکران بین المللی در سوئد را نیز داشت و موضوعش نیز برای جامعه غربی و داوران جایزه اسکار قابل فهم و بیانگر یک رویکرد جهان شمول بود.

- با حذف زودهنگام و قابل پیش بینی نماینده سینمای ایران از گردونه اسکار 2018، این پرسش پیش آمد که چه کسی مقصر حذف زودهنگام ایران از گردونه اسکار 2018 است و آیا گزینه بهتری برای معرفی به عنوان نماینده سینمای کشورمان جهت رقابت با دیگر آثار وجود نداشت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ آکادمی علوم و فنون سینمایی امروز از میان نمایندگان 92 کشور برای رقابت در بخش اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان، نه فیلم جسم و جان / On Body and Soul (مجارستان)، یک زن شگفت انگیز / A Fantastic Woman (شیلی)، توهین / The Insult (لبنان)، فاکسترت / Foxtrot (رژیم اشغالگر قدس)، بی عشق / Loveless (روسیه)، فلیسیته / Félicité (سنگال)، زخم / The Wound (آفریقای جنوبی)، مربع / The Square (سوئد) را انتخاب و رسماً اعلام کرد.

با این ترکیب، عملاً فیلم پایان خوش / Happy End به کارگردانی میشاییل هانکه و به نمایندگی از اتریش، آن ها ابتدا پدرم را کشتند / First They Killed My Father به کارگردانی آنجلینا جولی و به نمایندگی از کامبوج، دو اثر مهمی بودند که انتظار می رفت دست کم در لیست بلند 9 فیلم نامزد اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان 2018


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی مقصر حذف زودهنگام ایران از گردونه اسکار 2018 است؟

چه کسی مقصر حذف زودهنگام ایران از گردونه اسکار 2018 است؟