مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 11:352017-12-16فرهنگي

فیلم جدید «اسپیلبرگ» آغازگر جشنواره پالم اسپرینگز


«پُِست»، جدیدترین ساخته سینمایی «استیون اسپیلبرگ» به عنوان فیلم افتتاحیه بیست ونهمین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز انتخاب شد.

- پُِست ، جدیدترین ساخته سینمایی استیون اسپیلبرگ به عنوان فیلم افتتاحیه بیست ونهمین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم با بازی تام هنکس و مریل استریپ در تاریخ چهارم ژاویه در شب افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز آمریکا به روی پرده خواهد رفت.

پُست که در جوایز سالانه هیئت ملی نقد آمریکا، جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد و زن سال را به خود اختصاص داده از تاریخ 22 دسامبر به صورت محدود و از تاریخ 12 ژانویه به صورت گسترده در سینماهای آمریکا و بین المللی اکران می شود.

این فیلم روایتگر داستان واقعی بن بردلی دبیر نشریه واشنگتن پُست با بازی تام هنکس و یک ناشر به نام کترین گراهام با نقش آفرینی مریل استریپ است که دولت آمریکا را به سبب گزارش دادن مجموعه ای از اسناد بحث برانگیز در سال 1971 به چالش کشیدند.

استیون اسپلبرگ کارگردان سرشناس سینمای جهان که آخرین بار با فیلم لینکلن با بازی دنیل دی لوییس در سال 2012 توانست نامزد جایزه اسکار شود، پیش از این در سال 1993 با فیلم فهرست شیندلر و در سال 1998 با فیلم نجات سرباز رایان دو جایزه اسکار بهترین فیلم و یک اسکار کارگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم جدید «اسپیلبرگ» آغازگر جشنواره پالم اسپرینگز

فیلم جدید «اسپیلبرگ» آغازگر جشنواره پالم اسپرینگز