مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 03:312017-12-17سياسي

یادداشت/ رییس جهاد دانشگاهی پژوهش زیر سنگ سیاست


هیچ مشکلی در انجام پژوهش و تولید فناوری های موردنیاز کشور نداریم؛ به شرطی که بموقع نسبت به شروع پژوهش ها و تولید فناوری اقدام و شرایط و ابزار موردنیاز انجام پژوهش و تبدیل آن به فناوری و نوآوری فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، سیدحمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی طی یادداشتی درروزنامه جام جم نوشت: فلسفه پژوهش، مطالعه در تحقیق برای تامین نیازهای امروز و فردای مردم و جامعه، حل مشکلات آنها و رسیدن به جامعه ای بر مبنای آمال و آرزوهای موردنظر است.

در کشور ما نیز بدرستی آرزوها برای جامعه ایده آل و موردنظر در سند چشم انداز نظام در افق 1404 بیان شده است، اما این که با وجود گذشت حدود 14 سال از ابلاغ سند چشم انداز از سوی رهبر معظم انقلاب، درصد کمی از اهداف سند تحقق یافته و چشم انداز روشنی برای تحقق آن در 10 سال باقیمانده تا افق 1404 وجود ندارد؛ سوالی است که مسئولان کشور باید به آن پاسخ دهند.

به تعداد کافی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی در کشور ایجاد شده است.

اکثریت دانشگاه های ما دارای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

با وجود ایرادی که به نظام آموزشی ما گرفته می شود، کیفیت فارغ التحصیلان دانشگاه های ما به شکلی است که براحتی در بهترین دانشگاه های دنیا، مراکز تحقیقاتی و شرکت های خوب پذیرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ رییس جهاد دانشگاهی پژوهش زیر سنگ سیاست

یادداشت/ رییس جهاد دانشگاهی پژوهش زیر سنگ سیاست