مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 12:462017-12-17سياسي

در واکنش به نطق میان دستور و تذکر شفاهی صورت گرفت هشدار نعمتی به کواکبیان


نماینده مردم تهران در مجلس با رد ادعای عضو فراکسیون امید مبنی بر دخالت اصولگرایان معتدل در چینش کابینه حسن روحانی گفت: روز سه شنبه خواهم گفت که قضیه از چه قرار است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی امروز (یکشنبه 26 آذر 96) و در واکنش به نطق مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس گفت: هر نوع انحصاری برای هر کسی مطرود است.

وی خطاب به کواکبیان گفت: ما در جریان انتخابات ریاست جمهوری در یک جبهه کنار هم بودیم و برای انتخاب آقای روحانی خیلی زحمت کشیدیم.

نعمتی با نقد نگاه کواکبیان نسبت به حامیان حسن روحانی گفت: فراموش کرده اید اصولگرایان معتدل چقدر برای انتخاب آقای روحانی زحمت کشیدند و شبانه روز در ستادها فعالیت کردند؟ وی با اشاره به اینکه در همین مجلس به همراه اصلاح طلبان از اصولگرایان حامی روحانی تجلیل به عمل آمد، بیان داشت: آقای کواکبیان! انتخاب ریاست جمهوری تمام شد.

بحث آن را دوباره مطرح نکنید، زیرا همان کارهایی را که آقای روحانی به شما داد به ما هم داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با رد دخالت اصولگرایان معتدل حامی روحانی در چینش کابینه گفت: خود آقای روحانی گفت من درباره هر کس که به حجت شرعی رسیدم او را منصوب کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واکنش به نطق میان دستور و تذکر شفاهی صورت گرفت هشدار نعمتی به کواکبیان

در واکنش به نطق میان دستور و تذکر شفاهی صورت گرفت هشدار نعمتی به کواکبیان