مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:002017-12-17سياسي

مصری:تخصیص بودجه 96 قابل دفاع نیست


عضو کمیسیون برنامه، بوجه و محاسبات مجلس با انتقاد از تخصیص بودجه سال 96 بیان داشت که بودجه 97 تنها در الفاظ عملیاتی است و اقتصاد کشور با شوک های بودجه 97 به کما می رود.

- عبدالرضا مصری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، میزان تخصیص بودجه سال 96 را ارزیابی کرد و گفت: فرصت اظهارنظر درباره بودجه سال 96 نیست، چون معمولا تا سال تمام نشود، امکان ارزیابی درآمدها و هزینه های وجود ندارد، بسیاری از دریافت ها در بهمن و اسفند ماه انجام می شود و بسیاری از تعهدات دولت در هزینه های جاری به اسفند ماه موکول است.

عضو کمیسیون برنامه، بوجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین زمانی اظهار نظر امکان پذیر است که تراز مالی مهیا شده باشد اما تا به این جای کار هم در بخش اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای هم در ارتباط هزینه های جاری عدد تخصیص قابل قبول و منطبق با بودجه نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه اظهر من الشمس است که متاسفانه هر روز بودجه جاری کشور افزایش پیدا می کند و گرفتار هزینه های جاری کشور هستیم، گفت: براساس تحقیقی که محبی نیا انجام داده بود 70 درصد بودجه کشور در سال اول انقلاب تملک دارایی های سرمایه ای و 30 درصد بودجه جاری بوده است اما امروزبودجه های جاری حدود 85درصد و تملک دارایی های سرمایه ای سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری:تخصیص بودجه 96 قابل دفاع نیست

مصری:تخصیص بودجه 96 قابل دفاع نیست