مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 22:162017-12-17بين الملل

نظامیان صهیونیست به تلفن های هوشمند امنیتی مجهز شدند


وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از تجهیز نیروهای خود به نوعی تلفن همراه هوشمند برای عدم درز اطلاعات، هک شدن و تعیین موقعیت دوست و دشمن خبر داد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای فارس، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اولین سری تلفن های همراه هوشمند ویژه خود را به نیروی زمینی تحویل داده است.

به نوشته وبگاه جینز ، سرهنگ آوی دوئک رییس اداره سامانه ها و پروژه های ارتش اسراییل تلفن های هوشمند رمزگذاری شده موتورولا نیروهای اسراییلی را قادر در به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی چون عکس ها و ویدیو ها می کند.

به نوشته جینز، ارتش اسراییل با شرکت موتورولا در قراردادی به ارزش 100 میلیون دلار برای ساخت تلفن های ویژه هوشمند با صفحه پنج اینچی و مجهز به دوربین هشت مگا پیکسلی به توافق رسیده است.

این تلفن اتصال با ظرفیت بالا دارد و برای زیرساخت های ارتباطی ارتش و بخش غیر نظامی استفاده خواهد شد.

دوئک با بیان این ادعا که این تلفن ها منحصر به فرد هستند، گفت استفاده این تلفن همراه موجب عدم درز اطلاعات یا هک شدن از سوی یک شبکه یا دشمن می شود.

این مقام صهیونیستی با اشاره به وجود نرم افزاری شبیه واتس اپ در این تلفن گفت، این دستگاه به نیروهای ارتش راسراییل کمک می کند تا موقعیت خود و نیروهای دوست و دشمن را مشخص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان صهیونیست به تلفن های هوشمند امنیتی مجهز شدند

نظامیان صهیونیست به تلفن های هوشمند امنیتی مجهز شدند